Ha Ön egy gyümölcskedvelő ember vagy paraszt, szeretném az Ön figyelmébe ajánlani magamat.

Édesapám néhai Erdei Vadkörte, míg Édesanyám Nemes Vessző.

Éltem első éveiben tanulmányaimat egy vidéki Kertészeti Faiskolában kezdtem, amit kiváló eredménnyel zártam.

Szeretném Önnél az udvari poszt állást betölteni, ülőmunkára sajnos képtelen vagyok.

Kiválóan és harmóniában tudok együtt működni más gyümölcsfákkal. Egy-két próbaidő után már megtudom mutatni mire vagyok képes, és apró, de finom kiskörtéket tudok Önnek létrehozni.

Később árnyékot tudok Önnek biztosítani, és könnyedén biztonságosan mozgok a ház mellett is.

Egy életen keresztül tudom Önt és családját szolgálni, különösen jó vagyok lekvárban, pálinkában, de frissen fogyasztva sem utolsó.

Utolsó éveimben törzsemből bútort készíthet, vékonyabb ágaimból télen tüzelhet is.

Fizetési igényem: Munka kezdéskor egy nagy gödrét kérnék, szerves trágyával, utána pedig időnkénti öntözést. Az évek során pedig némi metszést és nem utolsó sorban sok szeretetet és ölelést.

Tisztelettel:
Árpával Érő Körte

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.