A helyzet úgy hozta, átmenetileg közelebb kerülök Budapest szórakozóhelyeinek életéhez.

Az egyik helyszín a Gödör Klub, ahol a nyárelő egy különleges fesztivállal kezdődik. Ez az Athe Sam fesztivál. A fesztivál alkalmából nemcsak a helyszíntől megszokott zenei programokkal, hanem más érdekességgel is találkozhatsz. (A fesztiválon kiállító Lali Gábor például megmutatja, a réz nemcsak trombitának, de akár hegedűnek is kiváló alapanyag. De akár cipő is lehet belőle.)

A fesztivál minden programjára ingyenes a belépés. Én magam nagyon kíváncsian várom. Elsősorban azért, mert mióta annyian prüszkölnek nemzetiségeink miatt, nem bírtam magammal. Bizony megnéztem - éppúgy mint minden más témában - mi bújik meg az előítéletek mögött.

Örülök és nem örülök annak amit találtam. Örülök, mert megtudtam hányféle nép színesíti a hazámat, milyen tudással, alkotásokkal szépítik meg mindennapjainkat. Nem örülök, mert az előítéletek erősítése, a szándékos ellentét szítás megint csak az élet és szépség rovására osztja meg az itt élőket.

Egy biztos: mindent megteszek ami tőlem telik, hogy aki békére és jólétre vágyik megtalálhassa az ehhez vezető utat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.