• Jenci öcsém!
  • Parancsolj velem, Csaba bátyám!
  • Mit is gyárt a te vállalkozásod?
  • Szikvizet.
  • Mi az a szigfrid?
  • Szóda.
  • Kösz, csak tisztán.
  • Nem, Csaba bátyám, úgy értem, szódát gyártok.
  • Na. Lenne itt egy kis megrendelés. Tudod, van nekem itt egy ilyen hadseregem. Hát annak.
  • Szódára?
  • Nem. Helikopterre.
  • De Csaba bátyám, hogy gyártsak én helikoptert a szikvízüzemben?
  • Sehogy. De ha úgy írjuk ki a tendert, hogy legyen benne ez az izé... blicckríg... szóval a szóda ÉS a helikopter, akkor elég komoly eséllyel indulsz, nem? Úgy fog szólni, hogy "a pályázat elbírálásánál előnyt élvez, aki Magyarországon már meglévő stiglinc üzemet működtet."
  • Szikv... hagyjuk. De mi köze a szikvíznek a helikopterekhez?
  • Semmi. Ahhoz van köze, hogy az unokaöcsém vagy. Ez egy 172 milliárdos tender. Szeretném, ha a családba maradna.
  • Ezt értem, de én akkor sem tudok helikoptert gyártani.
  • Az tökmindegy, Jenci öcsém. Fenének az a sok francos helikopter, mindig hányok bennük, ha vadászni repülünk a miniszterelnök-helyettes úrral meg a miniszterelnökséget vezető miniszter úrral. Te csak összeraksz pár igrices ládát, tetejére valami csillárventilátort, forog, villog, átvesszük.
  • Fog az repülni?
  • Fenét fog. De semmivel nem lesz rosszabb, mint amit a flancos multiktól kapnánk, ugyanennyiért. Nézd csak ezt a távcsövet! Ez igazi márkás! "Carl Zeiss, Jena", bammeg. Azt hiszed, lehet benne szart is látni?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.