• Irénke néni, akkor ide tessék állni...
  • Hová?
  • Ide.
  • De ottan maga áll. A helyemen. Maga rohadék, elveszi a magyarok helyét...?!
  • Nem, dehogy. Ide tessék állni... úgy értem, a kamera elé.
  • Ja? Jó. Khmmm...khmmm... Ötöt fogtam csak pénteken...
  • Tessék várni, majd ha megy a kamera!
  • Kicsoda megy? Hol?! Honnan???? Hová?????
  • Úgy értem, még nem veszünk semmit...
  • Piacos kofának néz engem, fiatalember? Letépem a tökit!
  • Nem, ön egy nagyon hasznos néni. Mi most itt egy nagyon hasznos műsort csinálunk. Tetszik tudni, ahogy megbeszéltük. A migránsok ellen!
  • A migránsok! Hát a Jóska látta őket! Tojjad csak ide a biciklit, Józsikám!
  • Hö?
  • Láttál migránsokat?
  • Hö! Tíz mikulásokat láttam, ippeg imént!
  • Hol tetszett látni őket... ne leheljen rám, ha megkérhetem, forgatás közben nem inhalálhatok töményet...
  • Mindenütt!!!! Mindenütt szaros mikulásokat látok!!!! Szeggyétek le rólam őket!!!! Szeggyétek már le!!!!
  • Ettől akkor eltekintünk. Irénke néni mit csinál, ha migránst lát?
  • Szaladok utána! Mint a gyalogkakukk!
  • Nem inkább úgy, mint a prérifarkas, aki a kakukkot kergette?
  • De, pont úgy. Csak én úgy is csinálok közben hogy bíííp-bíííp!. Azé' mondom, hogy inkább, mint a gyalogkakukk.
  • Nézze, Irénke néni, most csináljunk úgy, hogy ott egy migráns!
  • Hol?!
  • Ott.
  • Hülye maga, fiatalember? Az a Józsi! Há' most beszélt vele, mielőtt még felborult volna.
  • De a kamera kedvéért, tetszik tudni. Maga mint helyi erő, berohan az erdőbe a migránsok után, mi meg követjük. Tévében lesz ám benne!
  • Jó. Bíííp-bíííp!!!!!
  • Jencikém, veszed?... futás... ne engedd ki a képből!.... kurva fák... úristen... eltűnt.... Jencikém, merre vagy?... fák... mindenütt fák... hol vagyok?...mi ez a hang?... hahó, valaki!... úristen! miféle kibaszott tábla ez??? "Ha a blairi erdőbe jössz, ne szívózz a boszorkányunkkal!"...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.