Nekem hihetel öreg, tudod, hogy én sosem szokok hazudni. Mikor hazudtam, de most tényleg? Na ugyehogy? Ha fizetel egy fröccsöt, elmondom neked, mi van.

A migráncsok miatt van minden. Nincs nekem bajom velük, tőlem lehetnek olyanok, amilyenek csak akarnak. Csak ne itt akarjanak olyanok lenni, mint amilyenek. Hajolj közelebb öreg, nem akarom hangosan mondani, itt még a fülnek is fala van: ezek a migráncsok elvették a magyarok munkáját.

A saját szemmel láttam, amikor mind egy szálig elvették. Már egy magyarnak sincs munkája, elvitték mind az összeset. Mert a magyarok munkája értékesebb, mint a többi, azért nem a németekét vitték el. Vagy a franciákét. Kell a francnak az ő munkájuk!

Nekem hihetel, én nem csaplak be, ami a szívemen, az a számon.

Miattuk van összeomolva az egészségügy, ők tehetnek arról, hogy a kórházakban már semmi sincs. Se vécépapír, se orvos. Vinni kell magaddal mindent, ha nem akarsz megdögleni. Mindenki vigyen magával még egy orvost. De jobb, ha kettőt. Ápolót, kötszert.

Tönkrevágták az országot. Mennek el a fiatalok, mert már nem férnek el idehaza a sok migráncs miatt. Ne szóljál rám, nem vagyok részeg. Iszok, mint állat, de tudom, mit beszélek. Bánatom van, ha tudni akarod. Engem nagyon bánt, ami az oktatásban történt. Hogy a migráncsok azt is tönkretették. Kirúgták a jó tanárokat, helyettük jöttek azok, akik megbízhatók. Akik mindig a jó oldalon tanítanak.

És ez a sok homályos eredetű meggazdagodás. Rogán Toncsi a Pasa parkban. Ha fizetsz még egy fröccsöt, megmondom, honnan jön neki a lóvé. Állítólag a letelepedési kötvényekből jutott neki valami kis suska, abból futja neki a sokfős személyzetre.

Vagy a Lázár Janó, aki a tízéves kisfiának hetvenmilliós lakást vásárolt. Jó, azóta 12 éves lett a gyerek. Meg a vadászatai. Meg az utazásai a Netuddkivel. Orbán Viktor veje, aki a saját lábán áll, vagy, teszem azt Vajna Tímea férje a kaszinóival.

Ha nincsenek a migráncsok, szerintem ez mind nem lenne. Volt egy szép, országunk, nix korrupció. Ha meg mégis adódott valami gyanússág, elvétve persze, akkor a legfőbb ügyész azonnal lépett és az illető elkövető már rács mögött ült. Hiába keres a felesége a jegybankban havi ötmilliót, ez őt nem zavarta a függetlenségben, ha valaki bűnös, üldözte
.
Csak azután jöttek ezek a migráncsok és lenyúlták a magán-nyugdíjpénztárakban tartott háromezer milliárdot. Az a pénz is hova lett? Te tudod, komám? Mert én nem, így görbüjjek meg! Ha tudnám, megmondanám!

Persze, sejtéseim azért vannak. Ha ez segíti a tisztánlátást, meg fizetel nekem még valamit, megmondom. A migráncsok vitték el a zsákjaikban. A saját szememmel láttam, amikor valaki mesélte.

Miattuk veszett össze a Szijjártó az összes országgal. Csak előtte még vett magának egy kis kulipintyót, 167 millióért. Szülői összefogással, egy élet munkájának megfeszített verejtékivel.

Verejtékezek én is, láthatod haver. Úgyhogy, azt mondom, hogy fizessé’ már még valamit! Fröccsöt, hosszúlépést. Jó, legyen házmester! Az legalább jelent valamit. Valakit. De ez is a migráncsok miatt van, hogy ilyenekké lettünk. Felnyomjuk a másik embert, ha nem olyan, mint mink vagyunk, hanem másmilyen. Hiába magyar ő is, ha mégse az.

Te, neked nem tűnt föl, hogy ezek itt vizezik a fröccsöt? A hosszúlépést is, meg a házmestert. A migráncsoktól tanulták a becsapást.

Mondd, hogy ne igyak többet, mert szeretném már abbahagyni.

Leszoknák, csak még nem határoztam el magam. Majd ha már nem lesznek a migráncsok, és másokat fogunk utálni helyettük, akkor lehet, hogy abbahagyom az ivást. Vagy nem hagyom abba, hanem ráfogom azokra, akik miatt majd akkor iszok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.