• Csókolom, Mari néni! A tévétől jöttünk, riportot készítünk.
  • Szervusztok, fiaim! Kérdezzetek csak nyugodtan!
  • Mari néni fél a migránsoktól?
  • Hát már hogyne félnék!? Olvasok plakátot.
  • Tetszett-e már migránst látni?
  • Én biz' egy darabot se!
  • Nem jó, Mari néni, leállunk. Tessék azt mondani, hogy tetszett látni migránst, úgy hitelesebb!
  • Nekem aztán édesmindegy, fiam!
  • Kamera! Mari néni, aztán tetszett-e már migránst látni?
  • Mi az hogy!
  • Milyen volt?
  • Milyen volt, milyen volt... Mint bárki más.
  • Nem jó, megint leállunk. Mari néni! Hát hogy lenne már olyan a migráns, mint bárki más? Teljesen eltérőek! Ostoba arcukon kapzsiság, sárgás, guvadt szemükben gonoszság, élvetegen biggyedő ajkukon bamba kéjvágy, és csak azt nézik sunyin vigyorgó pofával, hogy mit lophatnak el a zsebünkből és a kultúránkból. Érti?
  • Értem, fiam, értem. Nem vagyok süket.
  • Rendben, felvétel! És milyen volt az a migráns?
  • Hát, én nem is tudom, de ahogy jött ott az úton, én azt mondtam a szomszéd Terikének: nézzed már, Teca, az adta migránsát! Hát nem kiköpött a miniszterelnök úr?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.