(Ez a cikk a Népszabadság internetes oldalán jelent volna meg.)
  • Miniszterelnök úr, láttam, hogy mennyire rosszul esett Önnek, amikor az MTK pálya avatóján kifütyülték.
  • Rosszul látta.
  • Nem esett rosszul Önnek?
  • Nem fütyültek ki.
  • Már elnézést miniszterelnök úr, de ország-világ láthatta és hallhatta, hogy mi történt. Tele van vele az internet.
  • Én a köztévét néztem. Az MTI nem írta, hogy fütyültek volna. A 888 sem. Ott nem fütyültek ki.
  • Az interneten fenn van a videó. A helyszínen, ahol Ön beszélt, mindenki hallhatta, hogy mi történt.
  • A helyszínen éljeneztek az emberek. Biztató üzeneteket küldtek felém, dicsértek engem és a kormányomat.
  • Miniszterelnök úr, mi csak a füttyöket és a pfujolást hallottuk.
  • Menjenek el egy fülészhez. Tudok ajánlani néhányat. Azok majd megtanítják Önöket, hogyan kell tisztességesen, rendes magyar ember módjára hallani.
  • Ön tényleg nincs tisztában azzal, hogy mekkora elégedetlenség van az országban?
  • Nincs elégedetlenség. Ha lenne ilyen, már mondta volna a Havasi Bertalan.
  • Térjünk vissza az MTK pályán történtekre. A fütty..
  • Nem volt fütty. Azt maguk csak úgy hallották.
  • Ön zavartnak látszott, többször megállt a beszéde közben.
  • Nem megálltam, hanem végig álltam. Állva beszéltem az egybegyűltekhez. Pedig le is ülhettem volna.
  • Fárasztó lehetett állni. Remélem, legközelebb majd ül, miniszterelnök úr.
  • Mire gondol?
  • Nem gondolok semmire. Isten őrizz, hogy én bármire is gondolni merjek.
  • Látja, értelmes fiú maga, csak egy kicsit megzavarták az észjárását.
  • Felkészültek arra, mi lesz, ha legközelebb újból kifütyülik?
  • Mi mindenre felkészültünk. Azért azt még írja meg szerkesztő úr, mennyire örülök, hogy nyert az MTK a Sporting Lisszabon ellen.
  • Nem nyert, miniszterelnök úr, döntetlen lett.
  • Döntetlen? A rohadt életbe! Ezek a seggnyalók azt mondták nekem, hogy nyertünk!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.