Mészáros Lőrinc nem tagadja, hogy időnként bevásárol Orbán Viktornak
  • Mészáros úr, kérdezhetnénk a vagyonáról?
  • Állok rendelkezésükre. Nekem a közvélemény tájékoztatása mindennél fontosabb
  • Ön 2012-ben még 46 milliót, míg tavaly már „csak” 41,4 millió forintot keresett naponta.
  • Ezek szerint rossz évem volt. De most, hogy mondja, majd utánanézek, hogy mitől ennyire leprák a számok.
  • Tavaly 14 ingatlannal gyarapodott a vagyona.
  • Igen, a 14 a szerencseszámom. Meg az összes többi. És nagyon kedvelem az ingatlanokat. Az igazat megvallva, már az óvodában is ingatlan volt a jelem.
  • Elárulná a titkát, hogyan keresett tavaly ennyi pénzt?
  • Nem tudom. A múltkor meg is kérdeztem erről Orbán Viktort, de nem akarta megmondani.
  • Nem mondta meg Orbán, hogy Önnek honnan van a vagyona?
  • Azt mondta, örüljek, hogy nem tudom.
  • Azt mondják, hogy ami az Ön nevén van, az valójában Orbán Viktor pénze.
  • Erről őt kellene megkérdezni, a mások pénzéről én nem nyilatkozhatom. Különben is megkért a Viktor, hogy erről ne beszéljek senkinek.
  • Ezek szerint elismeri, hogy Ön Orbán Viktor strómanja?
  • Nem tudom, mit jelent az a szó, hogy stróman. A nyelvekkel már az iskolában is hadilábon álltam.
  • Magyarul csendestársnak mondhatnánk. A stróman olyan ember, aki a saját nevére veszi valaki másnak a pénzét.
  • Ja, így már értem! A Viktor, aki nekem ugye gyerekkori pajtásom, időnként megkér, hogy vásároljak neki ezt, azt. Jachtot, villát az Adrián, mikor mi adódik.
  • És akkor maga vásárol?
  • Ha magát odahaza megkéri az asszony, hogy amikor jön hazafelé a munkából, vegyen a boltban zöldséget, húst, kenyeret, akkor visszautasítja?
  • Ön földeket vásárolt Mészáros úr, televíziót, lapkiadót, futballcsapatot, most legújabban megvette a fél Balatont. Azért ez más, mint hat kiflit venni a boltban.
  • Nem szoktam kiflit vásárolni. Ha kiflit akarok enni, veszek egy pékséget. De ha a Viktor megkér, akkor veszek neki valamit. Eléggé macerás, de az ember, ahol tud, segít.
  • Tud arról, hogy nemrégiben egy Harley Davidsont is vásárolt Orbán Viktornak?
  • Nem, azt kifejezetten magamnak vettem.
  • Ön szerint az életszerű, hogy egy gázszerelő Magyarország leggazdagabb emberei közé tartozik?
  • Ez így azért nem teljesen igaz.
  • Nem tartozik a legvagyonosabbak közé?
  • Nem gázszerelő vagyok, hanem gáz- és vízszerelő.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.