• Tessék mondani, itt lehet aláírni azt a kvótás izét?
  • Igen.
  • És meg tudná mondani, hogy mikor lesz a sorsolás?
  • Ön egyetért a kvótákkal?
  • Én nem, de a gyerekek nagyon csípik őket. A múltkor is kint voltunk az állatkertben, aztán alig bírtuk őket elvonszolni a ketrecük elől.
  • Mi a véleménye a kvótáról?
  • Ezt most komolyan kérdezi?
  • Hát persze.
  • Nézze, ez egy olyan, hogy is mondjam, intim dolog. De ha tudni akarja az igazságot: szerintem úgy a legjobb, ha az asszony van alul.
  • Önnek mi a véleménye a kvótákról?
  • Akkor lássak kvótát, vagy hogyan is hívják azokat a kicsi zöld micsodákat, amikor a hátam közepét!
  • Ön egyetért a kvótákkal?
  • Hogyan is mondjam, hogy az egyik szavamat a másikba ne öltsem: a nővéremnek tavalyelőtt volt egy kvótája. Nagyon komisz dolog ám az, nem kívánom senkinek, fél évbe telt, míg kigyógyították belőle.
  • Ugye, Ön sem támogatja a kvótákat?
  • Na, még csak az kéne! Örülök, hogy nyugdíjas létemre a munkanélküli gyerekeimet támogathatom.
  • Ön egyetért a kvótákkal?
  • Ne haragudjon, nem vagyok idevalósi.
  • Ön egyetért a betelepítési kvótákkal?
  • Nekem nincs bajom velük, de azért nem szeretném, ha a lányomnak egy kvóta fiatalember udvarolna.
  • Kisasszony, mi a véleménye a kvótákról?
  • Tavaly vettem egyet a turiban, de nagyon nyomta a lábam. Szóval, nekem nem jönnek be.
  • Uram, mi a véleménye a kvótáról?
  • Én 15 éve zongorázok ebben a bárban, de csak úgy fejből, kvóta nélkül.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.