• Halló! Rendőrség?
  • Igen kérem, itt Hasznos Béla törzsőrmester, miben segíthetünk?
  • Jó estét kívánok, Dr. Rettegő Bertalan vagyok Benyalásfalváról.
  • Mi a baj Rettegő úr? Baleset, gyilkosság, rablás, vagy mi?
  • Rosszabb, láttam egy migránst.
  • Na, az tényleg a legszörnyűbb eset, írja le a helyszínt kérem!
  • Jó. Ahogy kilépünk Hathatós Sanyi kocsmájából és jobbra fordulunk, tudja, a Dezsőék felé, akiknek az a harapós kutyájuk van, akkor arra nincs semmi, persze jobb, ha balra megyünk, mert én is arra lakom és a drága jó Arankám már vár engem egy jó pacalpörkölttel.
  • Jó, jó, de mondjon egy pontos címet Rettegő úr!
  • Kérem nálunk nincsenek címek, itt demokrácia van, mindent a kocsmától mérünk.
  • Mondja, milyen doktor maga?
  • Én távgyógyító doktor vagyok. Ha önnek bármi baja van, felhívja a 06 90 55555555 számot és volt baj, nincs baj. Kérdezze meg Juliskát, aki a kocsmától úgy 300 méterre lakik, kiűztem belőle a gonoszt is, még a tisztelendő úr is megemlített engem a misén.
  • Mit mondott?
  • Berci, Berci, elmész te a kurva anyádba.
  • Értem. Akkor megmondaná, hogy hol látott migránst!
  • Itt kérem, itt!
  • Ne szórakozzon velünk Rettegő úr! A migránsrajtaütő csoportunk rendkívül leterhelt, maga a kétezer-háromszáz-huszonhetedik bejelentő és már tényleg szeretnénk egy igazi migránst megcsípni. Szóval, írja le, mit látott.
  • Rendben. Ahogy kinéztem a kocsmaablakon, a nyolcadik rundó után – azt már a Béla rendelte – láttam egy furcsa alakot, aki biciklire szállt és elhajtott.
  • Világos, de miből gondolja, hogy egy migráns volt?
  • Tudja, sötét volt, de én megismerem azt, aki nem falunkbeli, ugyanis ahogy az elkerékpározott, az fölöttébb gyanús volt.
  • Azt mire alapozza?
  • Kérem, aki nálunk este felül egy biciklire, az kacsázva megy hazáig, kihasználva a teljes útszélességet, ez meg itt ment egyenesen, mit a nyíl. Ez csak idegen lehetett!
  • Merre ment?
  • Arra balra, a Jóskáék felé, ő a polgármesterünk.
  • Milyen volt a bőrszíne?
  • A Jóskának?
  • Nem a migránsnak!
  • Azt meg honnan a fenéből tudjam? Nálunk nincs közvilágítás, pedig kaptunk rá EU-s támogatást, de a Jóska uszodát csináltatott belőle.
  • Na látja, ez derék dolog, akkor fejlődik a falujuk, mert Magyarország erősödik.
  • Azt azért nem mondanám, mert a Jóska nem szereti, ha mások is lubickolnak az ő medencéjében a Pirin kívül, ő a Jóska titkárnője.
  • Akkor most mit tegyünk, hova lett a maguk migránsa?
  • Azt én nem tudom, mert gyorsan ment a biciklijével. Lehet, átment Szopófalvára.
  • Rendben, akkor megvárjuk a szopófalviak jelzését, aztán intézkedünk.
  • Nagyon köszönöm törzsőrmester úr, látja, mi éberek vagyunk. Megyek is megnézem az M1 Híradót, hol láttak még ilyen migránsokat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.