Ezek a kérdések rengeteg embert foglalkoztatnak, hol az MLM üzletágban, hol a hagyományosnak mondott üzletkötésben, vagy új boltokban.
Elsőre mindenképpen azokat kéne megtalálni, akiket ismerünk, akik jó hírünket viszik szűkebb-tágabb környezetünkben.
Ekkor szokott ránk borulni az ég: de hiszen nem ismerünk senkit! Ráadásul borzasztó ciki megkeresni másokat azzal az üzlettel amiből élni szeretnénk, hiszen még a végén azt gondolja, rajta akarok meggazdagodni! Ha meg ráadásul MLM üzletben próbálok valami kínálni, jönni fognak a piramisjáték megjegyzések, az MLM üzletek és kínálat leszólása...
Kiváló a szolgáltatás, a termék, az ár/érték arányok, illetve a választott kínálat mögött álló cég üzleti felépítése. De tutira hülyének fognak nézni vele... Ha meg más üzleti hálózattól próbálom eltanulni a forszát, tuti be akarnak szervezni. Azzal meg ütközik, amire itt szerződtem. Akkor most hogyan is legyen?
A legjobb hírem: bizony ezek mind be fognak következni. És ráadásul fikarcnyit se fog érni a tanács: kelts érdeklődést a kínálatod iránt. Miért jó hír ez?
Mert azonnal el kell kezdened egy egészen másfajta gondolkodásmódot, kommunikációt megtanulni. Olyat, ami valóban sikerre visz. Mitől más ez a módszer? Mert pontosan tudni fogod, kinek és hogyan juttasd el információidat:
Mindenkinek kérd el és írd fel az elérhetőségeit, vagy cserélj vele névjegyet. Mikor hazaérsz, jegyezd fel az eléréseket, azt is, mit mondott magáról? Milyen témákat hozott fel? Ebből tudni fogod, célközönség-e számodra, vagy sem. Ő a beszélgetésből tudni fogja, te figyelmes, együttérző, jó ember vagy. Mikor eljön az üzlet ideje, jó szívvel fog ajánlani.
(Mindezzel együtt előre szólok, sokan lesznek ezen az úton, akiket hamarosan elkezdesz önként kerülni. Ők azok, akik mosolyognak, de közben hideg szemmel figyelnek. Nem magukról beszélnek, hanem másokat szólnak le, miközben megpróbálnak maguk mellé állítani. Pontosan ugyanezt várhatod te is. Őket meghallgatni szabad, de vásároljanak a konkurenciánál. Az több hasznot hoz számodra.)
A lehetséges üzleti partnerek kiválasztása a feljegyzéseid alapján történik. Akikről úgy gondolod, érdekelheti őket a kínálatod, a közeli jövőben hívd fel. Például azzal: „Említetted a múltkor, hogy... Most találtam valamit / tudok kínálni valamit, ami megoldást jelenthet számodra. Mikor tudnánk megbeszélni? Szerda délután, vagy szombat délelőtt?”
Mit is tettél ezzel?
Mondhatja, hogy nem érdekli úgy, hogy meg se kérdi, mit találtál. Ezt feltétlen jegyezd fel az adott személyhez! Szabad őt kerülnöd üzletileg a későbbiekben.
Mondhatja, hogy nem érdekli, ha meghallgatta amit kínálsz. Kérdezd meg az okát úgy, hogy meg se próbáld befolyásolni döntésében. Hallgasd meg úgy, mint előzőleg. Ő kiváló partnered lesz a későbbiekben. Lehet, nem fog tőled venni soha semmit. De mindig szívesen ajánl majd ismerőseinek. Mert korrekt, megbízható, figyelmes embernek ismert meg, aki semmit nem akar ráerőltetni.
Lehet, hogy ezzel a módszerrel látszólag lassabban indulsz. Viszont biztos, hogy stabil partnerekre, üzletfelekre, vevőkre számíthatsz.
Felmerül még a kérdés, hol, hogyan jegyezd fel az információkat úgy, hogy áttekinthetőek, jól kereshetők, jól használhatók legyenek? Erre többféle megoldást is tudok javasolni, melyekhez számítógép, programismeret és adatkezelési, adatbiztonsági ismeret is szükséges. Ezeket az ismereteket is oktatjuk egy moduláris tanfolyam keretében.
Tudom, nagyon utálatosnak fogok látszani most, de azzal együtt, hogy a tanfolyami sorból ez részben az én terültetem, nem tanítok olyanokat, akik például egy közösségi hálón törlik, vagy leszólják biztonsági figyelmeztetésem. Bizony minden ilyen ismerősömről listát vezetek. Miért? Mert tanítani, segíteni, bármit tenni más érdekében csak akkor lehet, ha ő azt igényli és partner saját életének, üzletének, bármijének jobbításában.
Elsőre mindenképpen azokat kéne megtalálni, akiket ismerünk, akik jó hírünket viszik szűkebb-tágabb környezetünkben.
Ekkor szokott ránk borulni az ég: de hiszen nem ismerünk senkit! Ráadásul borzasztó ciki megkeresni másokat azzal az üzlettel amiből élni szeretnénk, hiszen még a végén azt gondolja, rajta akarok meggazdagodni! Ha meg ráadásul MLM üzletben próbálok valami kínálni, jönni fognak a piramisjáték megjegyzések, az MLM üzletek és kínálat leszólása...
Kiváló a szolgáltatás, a termék, az ár/érték arányok, illetve a választott kínálat mögött álló cég üzleti felépítése. De tutira hülyének fognak nézni vele... Ha meg más üzleti hálózattól próbálom eltanulni a forszát, tuti be akarnak szervezni. Azzal meg ütközik, amire itt szerződtem. Akkor most hogyan is legyen?
A legjobb hírem: bizony ezek mind be fognak következni. És ráadásul fikarcnyit se fog érni a tanács: kelts érdeklődést a kínálatod iránt. Miért jó hír ez?
Mert azonnal el kell kezdened egy egészen másfajta gondolkodásmódot, kommunikációt megtanulni. Olyat, ami valóban sikerre visz. Mitől más ez a módszer? Mert pontosan tudni fogod, kinek és hogyan juttasd el információidat:
- Mi az, ami tényleg érdekli az embereket? - Saját maguk. A problémáik, a hétköznapjaik ezen belül elsősorban.
- Ki az, akivel szívesen beszélgetnek? - Aki meghallgatja őket, velük örül, velük bánkódik, véletlenül se akarja őket változtatásra bírni.
Mindenkinek kérd el és írd fel az elérhetőségeit, vagy cserélj vele névjegyet. Mikor hazaérsz, jegyezd fel az eléréseket, azt is, mit mondott magáról? Milyen témákat hozott fel? Ebből tudni fogod, célközönség-e számodra, vagy sem. Ő a beszélgetésből tudni fogja, te figyelmes, együttérző, jó ember vagy. Mikor eljön az üzlet ideje, jó szívvel fog ajánlani.
(Mindezzel együtt előre szólok, sokan lesznek ezen az úton, akiket hamarosan elkezdesz önként kerülni. Ők azok, akik mosolyognak, de közben hideg szemmel figyelnek. Nem magukról beszélnek, hanem másokat szólnak le, miközben megpróbálnak maguk mellé állítani. Pontosan ugyanezt várhatod te is. Őket meghallgatni szabad, de vásároljanak a konkurenciánál. Az több hasznot hoz számodra.)
A lehetséges üzleti partnerek kiválasztása a feljegyzéseid alapján történik. Akikről úgy gondolod, érdekelheti őket a kínálatod, a közeli jövőben hívd fel. Például azzal: „Említetted a múltkor, hogy... Most találtam valamit / tudok kínálni valamit, ami megoldást jelenthet számodra. Mikor tudnánk megbeszélni? Szerda délután, vagy szombat délelőtt?”
Mit is tettél ezzel?
- Megoldást kínálsz neki,
- Rábízod a választást, mikor szeretné meghallgatni.
Mondhatja, hogy nem érdekli úgy, hogy meg se kérdi, mit találtál. Ezt feltétlen jegyezd fel az adott személyhez! Szabad őt kerülnöd üzletileg a későbbiekben.
Mondhatja, hogy nem érdekli, ha meghallgatta amit kínálsz. Kérdezd meg az okát úgy, hogy meg se próbáld befolyásolni döntésében. Hallgasd meg úgy, mint előzőleg. Ő kiváló partnered lesz a későbbiekben. Lehet, nem fog tőled venni soha semmit. De mindig szívesen ajánl majd ismerőseinek. Mert korrekt, megbízható, figyelmes embernek ismert meg, aki semmit nem akar ráerőltetni.
Lehet, hogy ezzel a módszerrel látszólag lassabban indulsz. Viszont biztos, hogy stabil partnerekre, üzletfelekre, vevőkre számíthatsz.
Felmerül még a kérdés, hol, hogyan jegyezd fel az információkat úgy, hogy áttekinthetőek, jól kereshetők, jól használhatók legyenek? Erre többféle megoldást is tudok javasolni, melyekhez számítógép, programismeret és adatkezelési, adatbiztonsági ismeret is szükséges. Ezeket az ismereteket is oktatjuk egy moduláris tanfolyam keretében.
Tudom, nagyon utálatosnak fogok látszani most, de azzal együtt, hogy a tanfolyami sorból ez részben az én terültetem, nem tanítok olyanokat, akik például egy közösségi hálón törlik, vagy leszólják biztonsági figyelmeztetésem. Bizony minden ilyen ismerősömről listát vezetek. Miért? Mert tanítani, segíteni, bármit tenni más érdekében csak akkor lehet, ha ő azt igényli és partner saját életének, üzletének, bármijének jobbításában.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése
A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.