• Főpolgármester úr, baj van!
  • Úristen, megsérültem?!
  • Nem, nem... összeomlott a BKK internetes jegyrendszere!
  • Figyelmeztettem mindenkit, hogy ne lopják ki belőle az összes cementet.
  • Nincs is benne cement.
  • Miért, én nem ezt mondtam?
  • Főpolgármester úr... az internetes jegyrendszer, az olyan számítógépes dolog. Internet, tetszik tudni, Facebook, cicás képek, Bayer Zsoci... Valaki elrontotta.
  • Ellenséges arab terroristák?
  • Baráti magyar vásárlók. Egyszerre hárman akartak kéthetes Budapest-bérletet aktiválni. Ezért most a rendszer összezavarodott, és öt forintért kuglert árul boldog-boldogtalannak.
  • Ehhez én alig értek. Kerítsék elő a Deutsch Tompit!
  • Az internetes kommunikációért felelős miniszterelnöki biztos úr az orrát mossa.
  • Mi a fenének?
  • Mert piros lett.
  • Hogyhogy piros lett?
  • Hát... húsvétról maradt egy kis piros tojásfesték-por. A biztos úr meg véletlenül megtalálta...
  • Ó, hogy az a...! A múltkor a Szőcs Géza lerakta egy pillanatra az aktatáskáját, és a Tompi kiszipákolta belőle Nyirő Józsefet... Telefonáljanak rá, hogy én keresem!
  • Már hívom is... Ó... Azt kérdezi... jaj, hogy is mondjam... szóval, hogy "ki a faszom az az én"?
  • Nagyon filozofikus. Úgy látszik, hatott a tojásfesték. Rendben, látom, hogy megint mindent nekem kell itt elintéznem! A TV2 még működik?
  • Nézőpont kérdése...
  • Most nem közvélemény-kutatunk. Adják be a Tényekben azt a régi szép inzertet: „A hiba az Önök készülékében van”.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.