– Maga is fél?
– Mitől kellene félnem?
– Hát, nem hallotta?
– Mit kellett volna hallanom?
– Jönnek.
– Kik jönnek?
– Hát, ők.
– Kik ők?
– Akik elvesznek mindent.
– Hogy veszik el?
– Gyorsan. Kegyetlenül. Nem vagyunk biztonságban.
– Ki mondja ezt a badarságot?
– Mindenki.
– Lát itt valakit rajtam kívül?
– Nem, de ez nem jelenti azt, hogy már nincsenek itt.
– Ufókra gondol? Idegen lényekre?
– Dehogy! Maga vakon van?
– Nézek, de nem látok semmit, senkit.
– Jobb félni, mint megijedni.
– Igen. Sok lúd meg disznót győz.
– Na, ez az! Már maga is tudja!
– Mit?
– Hogy legyőznek bennünket.
– De kicsoda?
– Az mindegy. Legyőznek, megerőszakolnak, kifosztanak.
– Értem. Nagyon fél?
– Nagyon.
– Mennyire nagyon?
– Hát, nagyon, de nagyon.
– Ez segít?
– Maga mit kérdezősködik? Csak féljen, ne kérdezősködjön!
– De én nem akarok félni.
– Maga idióta. Nem lát a szemétől?
– Ha megmondja, mit kell látnom, talán látni fogom.
– Ne szórakozzon velem! Maga kém?
– Dehogy vagyok kém.
– Akkor mit nem ért?
– Semmit se értek.
– A terroristák is ilyenek. Úgy csinálnak, mintha nem értenének semmit.
– Maga megbuggyant? Nem vagyok terrorista!
– Ők is ezt mondják. Már magától is félek! Álljon arrébb.
– Nem állok. A buszmegálló mindenkié.
– Dehogy mindenkié! A miénk! Ezt is el akarják venni!
– Mi a fenének kellene bárkinek is ez a lepusztult buszmegálló?
– Csak. Utálom magát. Meg akar zavarni.
– A franc se akarja magát megzavarni.
– Maga gyanús nekem. Nagyon gyanús!
– A buszra várok.
– Akkor is gyanús. Maga nem fél, s aki nem fél, az az elkövető.
– Ugyan, hagyjon már a hülyeségével. Nem követek én el semmit!
– Ide is követett. A buszmegállóba.
– Követte a fene.
– Ne mozduljon! Kés van nálam!
– Megőrült?
– Maga az őrült! Gyűlölöm magát!
– Magának teljesen elment az esze!
– Dehogy ment! Én vagyok a normális! Maga le akar rohanni engem!
– Atyavilág! Magának elmentek otthonról!
– Nem mentek el, mindig van már otthon valaki! Maguk nem fognak tudni kirabolni.
– Nyugodjon meg, jóember, nem akarom én magát kirabolni.
– Nem nyugszom! Ne nyugtatgasson! Gyűlölöm magát!
– Jön a busz.
– Ne terelje a szót.
– Tényleg jön a busz.
– Jönnek a társai?
– Nem. A busz jön.
– Ezt megúszta. De akkor is gyűlölöm magát! Akkor is!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.