• Halló, Fehér Ház?
  • Igen, tessék!
  • Én Orbán Viktor vagyok.
  • Remek. Már megjavították a garázskaput, köszönjük...
  • Mondom, Orbán Viktor!
  • Ööööö.... a rágcsálóirtó?
  • Magyarország miniszterelnöke.
  • Jaj, ne haragudjon! Hát persze, Magyarország! Az elnök konyhafőnöke üzeni, hogy köszönjük, de ezentúl egyenesen Marokkóból vásároljuk a téglaport, maguknak már nem kell ráírniuk, hogy „Original Hungarian Quality Extra-Superb Paprika from the Mighty Land of the Puszta and Felcsút - Justice for Hungary!”.
  • Ez nem rám tartozik; én az ilyen piszlicsáré dolgok fölött állok. Van hungarikumügyi államtitkárom a családban. Bár azt már most megmondom, ellencsapásként akkor a mi Vajna barátunk kivonul Hollywoodból.
  • Hát, akkor hasta la vista, Andy baby! Miben segíthetek tehát, Mr. Orbán?
  • Találkoznék a Suvikszossal...
  • A kivel?
  • Azzal a maguk elnökével... Mandingo... Mambo... Salambo... tudja.
  • Tudom. Sajnos Mr. Obama eléggé elfoglalt mostanában. Az van nekem ideírva, „ha az Orbán hívna, mondja neki, hogy beteg a kanárim”. Szóval akkor ezt veheti hivatalos álláspontnak. Ajánlhatom esetleg Mr. Smith-t?
  • Ki az a Mr. Smith?
  • Ó, a mi diplomáciai Jolly Jokerünk. Bárkivel hajlandó találkozni.
  • És mi a beosztása?
  • Most mondtam: ő az emberünk, aki bárkivel hajlandó találkozni.
  • Nézze, egy fényképről lenne csak szó. Ha már úgyis itt vagyok az ENSZ Közgyűlésén…
  • Igen, ilyenkor mindenféle embereket beengedünk. Nos, ahogy olvasom az ön aktáját… Csinálhatna fényképet esetleg Mugabéval.
  • Rokon?
  • Ő is fekete, ha erre gondol. A zimbabwei elnök. Sok közös van önökben.
  • Nem eszem semmilyen babot, szelet csinál. De szeretném otthon megmutatni, hogy nem vagyok rasszista.
  • Na, jó. Egyetlen fénykép. Majd azt mondjuk az Elnöknek, hogy ön valami egykor ismert, mára elfeledett texasi country-zenész, és a beteg kisunokáinak lesz a fotó. Nem beszél, nem nyúlkál, nem szotyizik, nem mutatkozik be. Nem vág olyan ostoba képet, mintha hirtelen szembejönne önnel Ms. Vida a Broadway-en.
  • Jó, rendben, maga imperialista lakáj. De ne feledje: Európában én nagy ember vagyok!
  • Igaz is, erről jut eszembe: ne is álmodjon sámliról!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.