[A történet kitalált, a bejegyzés szereplői nem valós személyek és bármilyen hasonlóság a valósággal csak a véletlen műve, a fogalmazás mai lovagkereszt magasságainak jegyében született]
  • te árpi…

  • FIGYELEK VEZÉREM!

  • Ezek már megint nem figyelnek a menekültekre és a háziszavazásomra

  • Dehogynem főnököm, hát mindent megteszünk, lassan akkora hülyeségeket plakátozunk, hogy normális embernek a vérlázító sem szó rá és mi történt? ZABÁLJÁK!

  • DE NEM, HÁT LÁTOM, HOGY NEM, árpi! Itt van az a kurva hogy hívják, tízfarkú cicapárt és telesrájbolja plakátokkal az egész országomat. Már a bevásárló-listámnak sem maradt szabad felület.

  • Jól hallom, főnök, a minek? Listának? Kinek, Anikónak?

  • Dehogy Anikónak, te hülye, már azt sem tudom mikor láttam utoljára. Esztert akartam meglepni az M7-esen, hogy a meglepetésnyaralásra miket vigyünk.

  • Vezérem, capo, nem kell a felhajtás, Eszternek meg küldd át viberen, most nem szabad ennyire elszaladnunk. Nyugalom, nem lesz semmi gond, kitalálunk valamit. Lőrinc kifizette már a Ramadát?

  • Még nem, át is kell utaljam neki, de jó, hogy szóltál. Arra is, ha rájönnek... Istenem, esküszöm neked árpikám, ez a rengeteg marha egyszer felébred, a vejem lámpáin végezzük, ha a tek véletlen dugóba kerül.

  • Nyugalom, vezérem, ezért vagyunk itt, hogy kitaláljuk. Mi lenne ha Mészit beadnánk a sajtónak, nem hagynánk kijönni ebből a stróman hülyeségből?

  • Árpikám, teljesen elszívtad az agyadat?? Nála van az összes pénzem, azaz a tied is, tónié, janié, az összes péteré, mindenkié. Ideje lesz lassan levenni a svájciról a nevét, úgysem mond már semmit a tarsoly!

  • Rajta lehet a mienken, mert az én drága lőrincÉmet elcsapja a szarvas egyszer vadászat alatt, kitömve kell bevigyük a Barclays-ba, mintha élne az ujjlenyomat és retinaszken miatt...

  • -…és mi volna, ha Gyurcsányról dobnánk be valamit megint, főnök?

  • -árpikám, de MIT? Már azt is elsütöttem, ahol ott sem volt az a szerencsétlen hülye.

  • Hát, akkor, ha feldobnánk tónit? Be a T-rexek közé, rátesszük a Portik vallomásokat, csinnadratta, sajtó, kamerák, még aláfestő zene is lesz a hírekben. Mit gondolsz?

  • Te ökör, hát mind ülnénk, még te is, peti magát is el kéne ítélje, nemhogy minket, meghülyültél? Akármit csinál, kint marad, nem ad interjút, kimentjük, le vannak szarva a sajtósok, kit érdekelnek, azok is inkább annak örüljenek van kártyájuk és még bejöhetnek vele, nem sokáig lesz így, ha sokat pattognak.. Több csajügye remélem nem lesz ennek a pedofil állatnak, mert akkor esküszöm én fojtom meg, a kínait is ki kell csontozni bent, mielőtt eszébe jut, hogy mégsem jó az állampolgárság alku.. Inkább szólj petinek, lázítsa be a balt és a sajtót egy hamis váddal, egynek az is jó.

  • Rendben. Értettem capo. Fel is írtam. póó..rtik, ha..mis …vád, megvan. Itt van ez a mennyiroland, az nem volt jó?

  • Az bizony nem volt rossz! Az áldozható is, miattam bedobhatod. Nem érdekel. A mi zuschlagunk, nekünk miért ne lehetne? Elvitetünk vele annyit, amennyinek a dupláját holnap szépen leutalod az asszonyának, akkor kussban leüli, peti rátesz valamit, kibírja a parkettásban. Félidő után kijöhet, bele fog menni.. Ez is jó egynek, De nem látod? Még mindig nem elég, nem akarnak népszavazni, már az erdélyiekben sem bízom, hiába utaltunk le nekik előre mindent. Ha bennmaradunk az eu-ban, ezek előbb-utóbb láncra fognak verni abban a kurva várban is, hiába bújunk be, meglásd. Jut eszembe, AZ KÉSZ VAN MÁR?

  • Nincs még vezérem. Az a helyzet, véletlenül elszívtam a terasz árát, csak nem mertem szólni, a ligetesek teljesen kiborítottak emlékezz rá, senkivel nem is beszéltél. Tudom, hogy megegyeztünk, nem is akartam beleesni újra, csak megtörtént, ismersz, de tudod jól, akkor vannak a legjobb ötleteim.

  • Nem az a baj, hogy elpancsoltátok, kit érdekel, majd leutaljuk megint, AZ ÉRDEKEL MIÉRT NEM SZÓLTÁL?

  • Ne haragudj capo. Annyira kész voltam elfelejtettem.

  • Nem baj, szólj a janinak, mennyi kell, pörgeti is, fele pályázat mehet a Silverboat LTD-re, másik meg a kaya új cégére.

  • Megjegyeztem, rendben. Kaya, Ezüst, oké, felírtam.

  • Már nem Kayának hívják, árpikám, nehogy ezt a nevet írd le, különben sem létezik, tudod jól, csak papíron.

  • Nem is létezik? De annak meg mi értelme, főnök?

  • Hogy-hogy mi, így soha nem tudják kihallgatni, te hülye, miért nem figyelsz soha? Jogásznak készültem, vagy minek.

  • Nem hiába vagy te a vezér, VEZÉREM!

  • Olyan kéne, ami akkorát szól, hogy megint beárnyékol földet, bankot, hoteleket, mindent, érted? Hogy ne figyeljenek másra, de semmire. Így még a nemzetit sem merem kicsempészni a nappalimba,... Még nem is mondtam neked, de gondoltam majd másoltatunk a tónival festmények helyére valamit.

  • Mr. Bean csak egy film volt vezérem! A festmények különben is nálam vannak régen, miért nem szóltál, hát átviszem holnap, válogatsz, amennyi kell.. …….HOPP! Van egy ötletem! Most lesz ez a hülye díjátadó, azon az ünnepen, a tűzijátékos bulin, tudod, huszadikán, az államalapításon!

  • Szent István ünnepének hívják te barom! …Istenem és még ez volt a koronaőr, eszem megáll. Kikkel vagyok én körülvéve??!

  • Nem államalapítás?

  • NEM! NEM, NEM, NEM! Államot mi alapítottunk. Jegyezd meg! Megőrülök ettől a szótól, Szent Istvánnak nincs köze hozzá ÉN VOLTAM AZ, ÉN!

  • Bocsánat, tudod jól, hogy ezekről nekem….. Mi lenne, ha bedobnánk egy nevet valami nagyon nagy mélységből, ami a legvállalhatatlanabb, ami szembemegy mindennel, a legdurvábbat, tállait, vagy a schmidtmarit, kósa, mi tudom én, valamelyiket. Ki a legnagyobb féreg itt? Hadd gondolkozzak…

  • Hát te bazmeg! :D

  • -…….. Persze, tudom, de nekem érettségim sincs, én nem kaphatok, tudod jól…

  • Vicceltem te hülye, nehogy elsírd már itt magad, különben is a bayer a legnagyobb köztünk, valahogy ki kéne lőnöm már rég, mert még nekem is sok.

  • Vezérem!!! Óriási vagy! A bayer! Megvan! Egy Isten vagy!!! De a Stark Tomi az életben nem terjeszti fel, vele azért ennyire nem vagyunk jóban.

  • Találj valakit! Ez a dolgod!

  • Mi lenne capo, ha szólnék ennek a hülyének, van az a csaj, hogy hívják, valami Jolán, hogy tegye be a nevét?

  • -… hmm… hadd gondolkozzak. Tudom az a kis vörös, mindig húszéves vagyok, hiába kétszáz, nem? Tudom melyik... Nem rossz. Nem rossz. Kifejezetten jó! Az van ennyire hülye? Igazad lehet árpikám.

  • Szólok is neki főnök, bedobja, átadunk egy lovagkeresztet zsoltinknak, az akkorát szól, hogy azt sem veszik észre, ha Paksot közben átköltöztetjük a Pancho alá fűteni!

  • Ne röhögtess már… Nincs jó kedvem.

  • Bocsánat capo!

  • Jó, szólj ennek a Jolánnak, vagy kinek, dobja be a bayert, a többit én intézem.

  • Megbeszéltük vezérem, így lesz. Már látom magam előtt, minden újság ezzel lesz tele, Istenem, alig várom! Elhiszed, még olyan is lesz egy-kettő, aki mérgében visszaadja a sajátját! Az egész sajtómban megjelentetem főnök. Mindegyikben.

  • Jó, hogy mondod árpikám, erről jut eszembe, az ATV beállt már?

  • Már régen, capo, ne hülyéskedj, mindent elintéztem. Szerintem egyenesen a ránk szavaznak 2018-ban.

  • Rendben. De mi lesz akkor, ha túl nagy lesz a felháborodás és visszaadják mondjuk akár öten?

  • LEHETETLEN! Azt nem merik.

  • Mi van ha mégis, árpi, el tudod azt te képzelni?

  • Az nagy baj lenne, akkor kettőzzük meg a teket és húzódjunk el a balliberális neobolsevik, posztkommunista hazaáruló sajtótól!

  • Ne idegesíts jobban fel!! Olyan még van?

  • Hogy lenne, főnök, vicceltem, megvettem majdnem mindet. Egy-kettő van talán, de azokat erőből lehazaárulózzuk, nem számít, vezérem. Kiállunk és elmondjuk, helyes, csak az árulók adják vissza, akik ellenségei a nemzeti egységnek és mosolygunk, mint a netadónál, az mindig bejött. A lényeg, ha a birkák észreveszik, hogy nagyon be vagyunk szarva, akkor szétszélednek.. Azt nem szabad.

  • Hívd fel akkor ezt a valakit, jolánt vagy kit, ígérj neki valamit, fenyegesd meg, akármi, tudod te.

  • Ne viccelj velem, nem ma kezdtem, capo di tutti capi. Már intézem is.


[kitalált történetem végén pedig kérem én is azt a kurva lovagkeresztet, annyira ugyanis simán megdolgoztam érte, mint manapság szokás, persze én csak azért, mert szeretnék felkerülni a hősök listájára, akik visszaadták.]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.