• Soros egyetem!
  • Nem Viktorka, az Közép-európai Egyetem.
  • Nem, nem és nem! Az Soros egyetem.
  • Viktorka, kapsz egy cukrot a doktorbácsitól, ha mondod, hogy Közép-európai Egyetem, mondhatod angolul is Central European University.
  • Akkor Soros University!
  • Ejnye, de csökönyös vagy. Tudod, ezen az egyetemen sok híres professzor tanít, és aki ott tanul, annak Amerikában is elfogadják a diplomáját.
  • Hát ez a csalás doktorbácsi, mert a Matolcsy egyetemnek meg nem fogadják el, pedig ott sok-sok unokatestvér is tanít.
  • Sajnos Viktorka, azokat nem jegyzik sehol, talán ez lehet az oka.
  • Jó, de akkor a Soros egyetemen miért adnak két diplomát?
  • Nem két diplomát adnak Viktorka, csak egyet, amit más is elfogad.
  • Nem igaz doktorbácsi, te is csúnya sorosbérenc vagy, mint a Gyurcsány, nem is jövök hozzád többet Grazba!
  • Jól van Viktorka, de most szépen visszamész a szobádba, ott sok-sok játék vár téged, icipici stadionok, kisvasutak és rengeteg játékellenség.
  • Nem megyek vissza! Én tárgyalni akarok az amerikai kormánnyal!
  • Persze Viktorka, majd tárgyalsz, de a szobádban vár rád Janika, Szilárdka, meg Gyurika. Velük gyakorolod a tárgyalósdit, de ne csalj!
  • Jaj, az jó lesz! Soros egyetem, Soros egyetem, Soros egyetem. Hülye doktorbácsi!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.