Engedje meg kérem, hogy gratuláljak én is Önnek... így a sokadik senkiként, de annál nagyobb örömmel.

Elképesztő ez a tudás, ez a csodás elme, ami Önnek megadatott, valósággal lenyűgöző, sőt amióta megismerhettem az Ön nevét, gyakorlatilag nincs nap, hogy ne is mondogatnám...

Egyszerűen hihetetlen, hogy Ön olyan csodás dolgokra lehet képes, amire eddig még senki emberfia. Mi az, hogy ember...az űr, a galaxis, a világmindenség is csak tátott szájjal lesheti minden szavát, mert ilyet még biztosan nem hallott odaát sem senki.

Bevallom, nem találok szavakat, pedig erősen keresem...mi lenne a megfelelő meghatározó kifejezés, amivel Önt illethetném...hmm, tudatlan kis porszem vagyok, kérem nézze el nekem, ha nagy igyekezetemben esetleg méltatlanul alábecsülöm.

A minap az egyik 30 éves barátom azt találta mondani, hogy " van ott élesebb kés is a fiókban" . Természetesen ezt a bődületes badarságot azonnal visszautasítottam, hiszen ilyen éles elme nincs még egy...de nincs ám! Páratlan.

Félve ugyan, de megkérdezem: hogyan és hol talált Önre Orbán Viktor?
Gondolom, nem Ön lehetett a soros professzor, aki éppen előkerült, mert ez teljességgel kizárt.

Mészáros lángelme Lölö köztudott, hogy minden igyekezete ellenére ostoba fajankóként mindössze az ország pénztárosa címig jutott el. Na, de Ön, kérem! Maga a csoda!... mesés jelleme, kifogástalan nyilatkozatai, kiváló megnyilvánulásai utánozhatatlanul magával ragadják a hallgatóságot.

Engem teljesen elvarázsolt, amióta meghallottam, hogy Ön szerint a tízparancsolattal gyógyítani is lehet.

Bevallom...azóta próbálom leimádkozni az ország seggéről ezt a sok élősködő rogánorbánrécsöltiborcmészáros nagy kövér fekélyt, de még mindig ott gennyesednek.

Ám ha Ön, mint kiváló onkológus( is) tudna esetleg valami remek szert ezekre a rákos daganatokra, kérem értesítsen. "Tízparancsolat" jeligére várom megtisztelő válaszát.

Üdvözlettel: Sínai-hegy

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.