Éjszaka utaztam autóval Görögországba. Szerbiában Nis után elromlott az autóm, illetve annak az üzemanyagszint jelzője. Negyed tankot mutatott, és a computer is 240 km megtehető utat.

Hát nem volt egy sem. Autó leáll, meg hát az én szívem is; majdnem. Éjjel egy óra, vasárnap. A legszebb az egészben, mínusz 12 c. fok.

Megállítani bárkit esélytelen. Valószínűleg én sem állnák meg korom sötétben, pláne hogy a konzulátus arra figyelmeztet kiadványban, hogy, a parkolókban sem biztonságos. Hét óra alatt a sztrádán egy rendőr autó nem ment el.

Tehát éjjel 1 óra, mínusz 12 fok, és a mentés reggel fél nyolcra érkezett. Hát mit mondjak. Rohadt hideg volt, nagyon fáztam, pedig én egy jóltáplált (finoman szólva 😂) jó erőben lévő, normális, meleg ruházatba öltözött ember vagyok. Plusz, gondoskodó kezek takarókat is betettek a kocsiba, illetve a bőröndből is mindent ami hasznos felvettem. És így is nagyon tudtam fázni.

De persze, én nem az egyrészt magam által is okozott bajommal akarnálak benneteket fárasztani, csak eszembe jutott, ha én, a fentebb leírt kondíciókkal, egy autóban így fázok, szenvedek pár órácska alatt, mit élhetnek át azok az alultáplált, hiányos öltözetű, kivetett EMBEREK, akiknek ez az életük egy-huszonnégy órában.

Engem az autómentős elvitt egy hotelbe, ahol órákig tartott míg átmelegedtem. Ezekről az emberektől még az aluljárót is elvették, a holmijukat is kidobják a NER urai, és pribékjei. Ezek a Szent családot, a kis Jézust is elzavartak volna.

Csak annyit kérek fent nevezett Jézustól, hogy legalább egy éjszakára ismertesse meg ezekkel a sátánfattyakkal, még ebben az életben, a másik oldal szenvedéseinek egy részét. Mivel az nekünk nem elégtétel, hogy a pokolra jutnak, mert oda jutnak, de egy kis előzetest látni szeretnénk.

Jól mondom?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.