• Jó napot kívánok, államtitkár úr!
  • Tudom. Barackmag.
  • Igen, erről kérdeznénk...
  • Semmi közöm hozzá.
  • De hát, ugye... Simon és Simon...
  • Az a feleségem, meg a férje. Én egy harmadik Simon vagyok.
  • Öööö... értem. Illetve...
  • A világ tele van Simonokkal, tudja. Simon Templar. Oszlopos Simon. Simon mágus. Róla nevezték el a simóniát... a tisztségek és szentségek adás-vételét. Hősöm ő nekem, a nagy modernizátor.
  • Nos, akkor térjünk talán vissza a barackmagra!
  • Jó. Bár semmi közöm hozzá. Fel se tudtuk törni. Pedig több célgépet is vásároltunk. Azt ott például EU-s támogatásból.
  • De hát... az egy Audi A6-os.
  • Kinézetre talán. De az elszámolásban... mindenesetre átmentem vele egy barackmagon. Nem törte fel. Aztán vettünk egyet az oroszoktól is... látja, ott, az az épület.
  • Atyaég... ez egy komplett atomerőmű!
  • Hát igen. A NAV tolmácsát alkalmaztuk az adásvételnél. Félreértett valamit a "maghasadás" körül. Hiába dobtunk bele barackmagot, a magtörő csak villogott meg sistergett. De legalább éjjel-nappal működik. Viszont olcsó volt, kaptunk rá hetvenöt éves, kedvező orosz hitelt.
  • A Simon és Simon Kft?
  • Ahhoz semmi közöm. A Magyarország Zrt. Állami támogatást szavaztam meg rá. Úgyhogy ezennel gratulálok, ön egy-tízmilliomod részben tulajdonosa a világ legnagyobb működésképtelen barackmagtörőjének. Ezért megéri egy kicsit összébb húzni a nadrágszíjat arra a háromnegyed évszázadocskára, nem?
  • De mégis... ön szerint a barackmag valóban megelőzi a rákot?
  • Nézze, én alanyi költő vagyok, nem sejtbiológus. De megfelelő körülmények között a barackmag igenis megelőzi a rákot.
  • És melyek ezek a megfelelő körülmények?
  • Legalább 30 fokos lejtő. Ott a barackmag már simán legurul, a rák meg veszettül kapaszkodik. Kipróbáltam egy homárral, amit borkorcsolyaként árulunk. Illetve a másik Simonok árulják.
  • Mostanra eltűnt a honlapjukról ez a barackmag.
  • El. A sajtó nemtelen támadásai miatt. Most új cégemmel, a Szőcs és Simonnal Nyirő József csodatévő hamvait fogjuk forgalmazni.
  • Az mire jó?
  • Utazási betegségek ellen. Ha külföldre megy, beteszi a táskájába, és úgy. Garantált hatás. Bár a románok tiltják, ott el kell majd dugni a határon.
  • És tudományosan bizonyítható a hatása?
  • Igen, rendelkezünk az MTA Nemzeti Szívcsakrakutató Tudományos Kutatóintézetének ajánlásával. Ráadásul biotermék. Nyirő nem ivott, nem dohányzott. És most még bevezető áron adjuk. Ha egy köbméter hamvat vásárol, jelentős kedvezmény jár. Ajándékba pedig kap egy használt fűtőelemet a nagy barackmagtörőből.
  • Atyavilág! Az nem rákkeltő?
  • Közöttünk szólva, de. Viszont a feleségem és a férje cége pult alól tud hozzá adni önnek rákellenes barackmagot. Csak meg kell törnie. Egy kalapácsa meg csak van otthon?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.