• Te szemét disznó! Húzzál el innen a sunyiba!!!
  • De Csipkerózsikám! Hát én vagyok a Herceg! Tudod, így van megírva...
  • Mit mekegsz itt nekem, te romkocsmatöltelék, kígyóvállú hipszter?
  • Tudod, az átok... hosszú évek óta alszol már, alszik apádurad, a Felséges Király, alszik ipa, napa, hopmestere, hortyog az egész szakramentum. Közben szétesik az ország, elrozsdál, vakondok aknázzák alá, nyulak bogyózzák teli, rókák széjjelhordják...
  • Te valami retkes állatvédő vagy, köcsög?!
  • Dehogy! Vadásztam, erre jártam, megláttalak, beléd szerettem... mondom, meg van írva. Egy csók... és íme, felébredtél.
  • Ó, hogy teszem a herpeszes szádba, te álomgyilkos nyálgép! Éppen azt álmodtam, hogy olimpiai vízilabdadöntőt játszanak a kicsicsázott várárokban!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.