• Szia Lőrinc fiam, itt Viktor.
  • Tiszteletem főnök! Mit parancsolsz édes gazdám?
  • Ne játsszunk már Aladint, Lőrinc! Te egy tehetséges vállalkozó vagy, az én barátom.
  • Értem vezérem, mit tehetek érted?
  • Az van, hogy adósságunk keletkezett egy állami cég felé.
  • Állami cég, de hát az állam te vagy! Valaki ezt mondta korábban is, talán egy Lajos. Megvan! A Simicska!
  • Ne lajosozz itt nekem Lölö, ugyanis már így hívnak téged a fészbukon, holnapra betiltjuk a Lajos nevet a Ferenccel együtt. Még jó, hogy nem a Dietmar Clodoval jössz!
  • Isten őrizzen engem Sanyi, akarom mondani Viktor! Akkor térjünk a tárgyra. Mennyi az adósságunk, izé…, az adósságom?
  • Szar 3 milliárd forint! Annyi, mint egy igen jó lottó öttalálatos az átlag embereknek.
  • Nem ügy főnök, bár holnapra, gondoltam, megveszem, megvesszük a Dózse-palotát Velencében, ahogy megbeszéltük, de az ráér, majd szólok a gyereknek, hogy adja vissza a mai zsebpénzét és máris sínen van a dolog.
  • Helyes fiam, akkor küldd át azt a háromezer milliót.
  • Egy kis rózsaszín bőröndben jó lesz?
  • Ne clodózz baszd meg, mert elszegényítlek! Bemész a postára és feladod, világos?
  • Értettem. Pénteken mit veszek meg?
  • Majd belépsz a hitgyülibe és mienk az ATV is.
  • De jó lesz főnök, át is nevezzük Nemzeti ATV-re!
  • Látod Lölökém, érted te csíziót!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.