• Árpikám...
  • Tessék, Főnök!
  • A Szanyi a minap levérszívóburzsujozta a Gyurcsányt.
  • Igen?
  • Igen. És ezzel bekerült a Klubrádióba. Beszélgetett vele a Bolgár.
  • És?
  • Szeretem a Bolgárt. De mikor én telefonálok, mindig lecsapják. Bemutatkozom szépen, mondom, jó napot kívánok, Orbán Viktor vagyok, és ahhoz szeretnék hozzászólni, hogy drágul-e a vezetékes gáz a klímaváltozástól... és akkor mindig mondják, hogy "naneszórakozzon, jóember", és lecsapják.
  • Szomorú. Próbáltad álnéven?
  • Igen. De a Bonaparte Napóleonnal sem volt több szerencsém.
  • Nem is tudom... Talán kúrjuk fel a Simicska agyát. Úgysem szeretjük már. Biztos mond rád valami csúnyát, ami érdekli majd a Bolgárt. És akkor te betelefonálsz, és elmondod, amit akarsz. Hogy nem is, meg hogy munkahelyi probléma... tudod, elkened a dolgot.
  • De én szeretem a Lajost.
  • Igen?
  • Nem.
  • Na ugye.
  • Jól van, csináld! A Zsoltinak is szóljál, írjon valami szaftosat. Csak tudod mitől félek?
  • A Lajostól?
  • Igen. De a másiktól. Mi itt szépen elrendezünk mindent, a Simicska elküld engem a vérbe, a Bolgár is rávetődik a megbeszélőivel, és a végén tudod mi lesz? Kiéneklik a számból a sajtot; a nevemben nemnyilatkozik az a tökkelütött Berci, és a Bolgár inkább a Kósával fog beszélni. Na, a Kósa, az ám egy igazi geci, Árpikám!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.