• Mit hallott?
  • Hát, tudja volt az a kurva nagy robbanás, utána már semmit, mert bedugult a fülem.
  • Nem hallotta előtte, hogy "Allah Akbar", vagy valami ilyesmit?
  • Nem.
  • Nekem ne hazudjon, tudom, hogy hallotta.
  • Én tényleg nem hallottam!
  • Hallania kellett, ne védje a migráns terroristákat!
  • Pedig csend volt, utána meg bumm, ennyi.
  • Ember, nem hallotta, nem látta a TEK-es munkatársunkat, ahogy abrosszal a fején kiabálta, hogy Allah...
  • Nem, bár így, ahogy mondja, mintha Orbánt láttam volna, Pintérrel arra sunnyogni...
  • Most komolyan.
Bárki van az országban, aki elhiszi, hogy nem a TEK vagy valami hasonló szervezet elbaszott balhéját látjuk?

Bárki van az országban, aki elhiszi, hogy egy harcedzett ISIS terrorista lerak egy táskát, szatyrot, bőröndöt, hátizsákot (lehet válogatni), majd elrikkantja magát, hogy "allah" és elszalad, de úgy, hogy azt 48 óra múlva sem találják, arca nincs kint a világhálón?

Van bárki az országban, aki elhiszi a 98-as választások után, amikor hirtelen Kisgazdák ellen robbantgattak, hogy ezt nem a Fidesz művek rendelte?

Biztos vagyok benne, hogy nem lesz meg a tettes, de október 2-ig erre lehet hivatkozni, esetleg lesz még egy bumm, ennek a kormánynak semmi sem drága, még az emberélet sem!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.