• Mari néni, maga idegenellenes?
  • Jaj, dehogy vagyok én ideges kedveském.
  • Nem azt kérdeztük Mari néni. Hanem hogy mi a véleménye az idegenekről?
  • Nem szeretem őket.
  • Mi a baja velük, Mari néni?
  • Nincs nekem velük bajom.
  • Akkor miért nem szereti őket?
  • Elveszik a munkámat.
  • Mi a foglalkozása, Mari néni?
  • Nem foglalkozom én semmivel. Odahaza teszek, veszek.
  • És attól fél, hogy majd az idegenek tesznek, vesznek a Mari néni házában? Így veszik el a Mari néni munkáját?
  • Hát azt én meg honnét tudjam, hogy veszik el! Tessék erről őket kérdezni, ők tudják.
  • És még, mi a baj velük Mari néni?
  • Nem tisztelik a kultúrámat.
  • Ez meg mit jelent, Mari néni?
  • Nem tudom. Az az öltönyös ember mondta a tévében.
  • Milyen öltönyös ember, Mari néni?
  • F@szom ismeri ezeket az öltönymárkákat! Honnét tudjam, milyen öltöny volt rajta?
  • Nem az öltöny márkáját kérdeztük, Mari néni. Hanem, hogy ki volt az az ember a tévében?
  • Valamilyen Viktor.
  • Orbán?
  • Nem Orbán. Mondom, hogy Viktor! Lehet, hogy Lajos.
  • Kósa?
  • Azt nem tudom, hogy kicsoda. Pedig én mindenkit ismerek a faluban. Még a postást is, pedig az csak ritkán jár, hogy a fene esne belé.
  • Térjünk vissza az idegenekhez, Mari néni!
  • Térjen vissza hozzájuk a rossebb. Akkor lássam megint őket, amikor a hátam közepét.
  • Megint? Mari néni, maga már látott idegeneket?
  • Ufókat? Hát hogyne láttam volna! Tavaly legalább hatszor elraboltak.
  • Mari néni, magát nem Pataky Attilának hívják?
  • Na, végre, hogy kitaláltátok! Akarjátok, hogy énekeljek valamit? Igen? Akkor lássam a kezeket! A kezeket! Minden kezet látni akarok! Na, már majdnem jó. Most már kezdhetjük. A KÖR KÖZEPÉN ÁLLOK…

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, jóváhagyás után lesznek láthatóak.